Jak nakupovat

Jak nakoupit na ZURIstore.cz

Nakoupit u nás je zcela jednoduché. Objednávku lze zaslat:

Jak celý nákup probíhá?

Nákup v našem obchodě lze shrnout do 7 kroků:

Výběr zboží

Abyste zboží vložili do košíku stačí kliknout na tlačítko "Do košíku". Tlačítko naleznete v detailu každého zboží.

Pokud si nejste s výběrem vhodného zboží jisti, nebo potřebujete doplnit některé informace, neváhejte nás kontaktovat

Kdy zboží dorazí? U každého produktu je upřesněn den doručení.  

Váš košík

Ve svém košíku zobrazíte konkrétní zboží a množství, které jste si vybrali. Dále zde vidíte celkovou částku, kterou zaplatíte. 

Jestliže jste získali slevový kód, napište ho do pole "Slevový kód".

Na všechno objednané zboží získáváte dopravu zdarma, což lze vidět ve vašem košíku.

Zvolíte si dopravu a způsob platby

Nyní je zapotřebí vyplnit údaje k doručení objednaného zboží, jde o způsob dopravy a způsob platby. Rovněž zde vidíte konečnou cenu. 

Informace o vás a potvrzení objednávky

Na ZURIstore.cz můžete nakoupit:

  • s registrací - pokud jste již registrování, stačí se přihlásit,
  • bez registrace.

Rádi bychom s vámi zůstali v kontaktu - Při zadávání údajů si můžete nechat zasílat novinky – newsletter (stačí zatrhnout "Chci odebírat Newslettery"). Na email, který uvedete v objednávce, vám budeme zasílat novinky, popřípadě informací o našich akcí. Nemusíte se bát, že zahltíme vaši emailovou schránku. Budete mít přehled o nových produktech vždy jako jedna z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.

V tomto kroku si můžete svou objednávku zkontrolovat, upravit a poté odeslat.

Informace o přijetí objednávky

Nyní je vaše objednávka vyřízena. Po přijetí objednávky vám na vaši emailovou adresu přijde cca do 5 minut potvrzovací email s výpisem objednaného zboží, konečnou cenou, způsobem úhrady a dodání a s údaji zadanými ve Vaší registraci.

Pokud vám potvrzující email nepřijde, zkontrolujte, zda jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Vše vypadá v pořádku, i tak vám potvrzující email nedorazil, kontaktujte nás.

Odeslání zboží

Vynakládáme velikou snahu na rychlý a pečlivý průběh expedice. Všechny zásilky zasíláme doporučeně.

Jakmile zboží odesíláme, informujeme vás emailem. Termín dodání vám potvrdíme v momentě, kdy vaše zásilka opouští naši expedici. Zboží, které vyrábíme a zasíláme na dodací dobu, rovněž vás budeme v co nejkratším možném termínu kontaktovat emailem nebo telefonicky.

Balíčky expedujeme:

  • do 72 hodin - pokud je zboží skladem.
  • do 30 dnů - pokud jde o zboží, které vyrábíme (dostupnost: Vyrábíme do 30 dnů).
  • do 30 dnů - pokud jde o zboží, které necháváme šít (dostupnost: Ušijeme do 30 dnů).

Objednávky, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, termín dodání můžeme posunout, ale pouze se souhlasem klienta. Nedodržení termínu expedice, dává zákazníkovi právo odstoupit od kupní smlouvy, a to bez jakékoli z toho pro něj vyplývající sankce, zejména bezplatně. Tato žádost by měla mít písemnou formu a v rámci rychlého doručení by měla být zaslána elektronickou poštou na adresu zuri@zuristore.cz.

V den vyexpedování zásilky vám zašleme informativní e-mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. 

V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, kontaktujte nás prosím, popřípadě se informujte přímo na zásilkové službě.

Spolu se zásilkou je vám doručen i doklad o zakoupení zboží - faktura, která zároveň slouží jako dodací list, a na jejímž základě je nakupujícímu garantována i záruční doba.

Převzetí zboží

Pokud je zásilka viditelně poškozena, doporučujeme zásilku nepřebírat. V případě převzetí viditelně poškozené zásilky, vám doporučujeme o této skutečnosti sepsat zápis. Bez písemného dokladu o poškození zásilky není možné reklamovat její obsah.